Snart hopp i säng

Hejsan!
Idag hade vi föreläsning mellan 9-12 och därefter satt vi kvar i skolan fram till 16 för att plugga. Var verkligen helt slut i huvudet när jag kom hem men gjorde mig lite mat och sedan var det dags för första mötet med utskottet. Jag sitter nämligen med som maknadsföringsansvarig i utskottet för våran studentpub vilket ska bli jättekul och jag känner mig supertaggad. Efter mötet åkte jag direkt till gymmet där jag idag körde 40 min trappmaskin följt av 20 min powerwalk på curvebandet. Superskönt med 1 timmas cardio verkligen och framförallt välbehövligt. Blev omelett när jag kom hem samtidigt som jag tittat lite på tv. Nu blir det sängen för snart är det dags för föreläsning igen.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0