Och så var man skadad igen..

Hej på er!

Igår skrevs det ju tenta och har ärligt talat ingen aning om hur det gick, men hoppas såklart på det bästa. På kvällen igår gick vi ut och firade med Pinchos att tentan är skriven och alla var verkligen hur trötta som helst.

Idag var det föreläsning 9:15 som jag gick på. Slutade vid 12:00 och gick då hem och åt lunch och sedan har jag skrivit ihop ett cv och ett personligt brev. Känner att det är dags att ha ett jobb vid sidan av studierna för att få in lite extra pengar i kassan. Just nu sitter jag på bussen på väg in till stan för att möta upp Elvira och Emma för spinning. Efter den ska jag testa på mitt allra första spinningpass, känner mig sjukt nervös. Tyvärr har jag ju fått ont i mitt knä nu igen då jag gymmat, men det värsta är nog ändå att jag fått så fruktansvärt ont i min ljumske så får ta det lugnt.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0