Jag har minskat!

God morgon!
Glömde av att skriva igår men var fullt upp hela dagen. Föreläsning på morgonen som skulle hålla på mellan 8:15-12, som tur var fick vi sluta lite tidigare. Åt lunch i skolan innan vi satte oss och började komma igång med en gruppuppgift vi har nu utöver 2 tentor som snart ska skrivas och en ytterligare gruppuppgift. Vid 16:00 hade jag tvättid och fick tvättat 4 maskiner tvätt vilket var väldigt skönt. Fick emellan det även lagat 8 matlådor som jag har nu framöver så behöver inte tänka mer på det ett tag nu. Strax innan halv 8 på kvällen tog jag bussen till gymmet för att köra cardio, mage och armar. Har fått en överansträngning i min ljumske vilket känns otroligt tråkigt nu när man väl börjat komma igång, men får försöka vila från cardio i några dagar och se om det blir bättre. Ett positivt besked igår morse var ändå att jag för ca. 1 månad sen skrev upp lite mått på mig själv samt vägde mig och gjorde även detsamma igår. Trots att vikten bara har minskat med ca. 1,8 kg så hade mitt midjemått minskat med 3 cm och rumpa samt ben 1 cm vilket ändå känns relativt bra. Bara att fortsätta kämpa på då jag har långt kvar till mitt mål.
 
Idag försov jag mig fram till 8:00 och tog det ganska lugnt på morgonen, men nu 9:30 befinner jag mig till slut i skolan och tänkte börja göra detta inlägget innan jag kommmer igång att plugga. Ska försöka sitta relativt länge idag och bara gå igenom lite studiematerial så att man får en översiktlig bild över allt innan man börjar fördjupa sig. Hoppas ni får en fin dag!
Puss //Emma
 

Kommentarer
Postat av: lars

Åhh lycka till med studierna .
Tack för snygga bilder på dig och käket.Jag beundrar folk som hittat sin rytm och sinnesfrid i sitt leverne med kost,träning och soule
För mig som saknar rytm i mitt liv så beundrar jag dig

2017-09-21 @ 10:12:51
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0