Det är låning

Hejsan!
Helgen har varit superbra och lördagen blev verkligen riktigt lyckad. Gick inte särskilt bra för någon av oss på travet men däremot hade vi väldigt roligt. Fortsatte sedan för att titta på Färjestad-Frölunda och tyvärr vann ju inte Frölunda men är ju inte särskilt insatt så det var ändå bra stämning. Styrde sedan mellanfest innan vi efter det drog ut på verket som är en nattklubb här i Karlstad. Gårdagen (söndag) var inte särskilt produktiv och jag hade heller inte orken till att skriva något inlägg.
 
Idag är det en ny vecka som innebär nya tag! Var så trött när klockan ringde imorse och det kändes inte bättre när jag kom till skolan och märkte att jag glömt mitt anteckningsblock hemma. Satt kvar en stund och pluggade framför datorn och sedan gick jag och Emma hem till mig för att plugga vidare. Idag tog jag även över ansvaret för våran studentpubs marknadsföring, ska bli jättekul att få vara med och engagera sig. Nu ska jag ta en powernap för jag är verkligen helt slut, har även magkatarr som kan vara en bidragande orsak. Ikväll väntar ett sprintpass på gymmet så gäller att man har all energi man kan få till dess.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0