Monday morning

God morgon!
Usch va dåligt det gått med uppdateringen nu det senaste men det är så här det blir under tentaperioder. Sitter dag in och dag ut och bara läser och försöker förstå. Skriver ju nämligen nästa tenta nu på fredag och jag är långt ifrån att kunna allt vilket känns jättetufft. Nu är det ändå nu vecka så dags att finna den där inre motivationen och faktiskt kämpa. Har faktiskt pluggat hela helgen tyvärr vilket känns väldigt tråkigt, har liksom inte kopplat av och verkligen tagit helg. Har dessutom åkt på något virus som fatnast i ena sidan av halsen vilket gör att jag får jätteont när jag sväljer. Hoppas verkligen det går över snart för det är verkligen något som påverkar mig negativt och tar energi ifrån mig. Nu snart dags att vandra på skolan och föreläsning. Lär bli ännu en lång dag med pluggande..
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0