Löpning i soluppgången

God morgon!
Har varit vaken ett tag nu då jag steg upp ur sängen 6:10 imorse för att hinna ut och springa på morgonen. Var kolsvart när jag tog mig ut men sista kilometerna så fick jag faktsikt springa och se soluppgången vilket var helt fantastiskt. Sprang trots allt 7 km trots det att min ljumske/höft fortfarande inte är bra. Jättetråkigt att detta hänt nu när knät känns någorlunda, alltid ska det vara något. Tog en dusch när jag kom tillbaka och åt sedan lite frukost samtidigt som jag tittade på serie. Idag är det ju fredag och snart helg trots att jag ska plugga hela helgen pga omtentan jag ska skriva på måndag.. Sånt är livet! Hade ju även finsittning i onsdags som jag slänger upp lite bilder ifrån här nu under. Idag satte jag även på mig kjol och strumpbyxor och känner mig lite extra fredagsfin, ha en fantastisk fredag!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0