Fullspäckad dag

God kväll!
Har varit en riktigt intensiv dag faktiskt. Redovisningen idag vet jag inte riktigt hur den gick, det jag vet är att jag va så nervös att jag knappt kunde prata ordentligt. Skönt att det är över nu i alla fall och en mindre sak att tänka på. Åkte därefter in till stan och fick lämnat in lite CV:n så hoppas på att bli kontaktad av någon butik. Fick nästan stressa runt för när jag kom hem hade jag drygt en timma på mig att fixa mat för att sedan vara på utskottsmöte. Var verkligen helt slut när jag kom hem trots det drog jag fram dammsugaren och fick städat hela lägenheten. Satte även upp lite mysiga lampor så trivs supperbra nu i lägenheten. Gjorde även lite nyttiga chokladbollar som jag unnade mig till plugget ikväll. Nu blir det hopp i säng för imorgon väntar en ny spännande dag som jag ser mycket fram emot. 
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0