En helg hemma hos familjen

Hejsan!
Redan söndag kväll idag och inte klokt hur fort tiden gått den här helgen. I fredags hämtade mamma upp mig från tåget när jag kom hem och vi hann egentligen bara mellandlanda hemma lite innan vi sedan åkte iväg till gymmet. Blev 30 min cardio varav 20 min trappa och resterande PW på curve-bandet. Sedan avslutade vi med biceps och triceps och gav dom lite mjölksyra. Fredagkvällen blev lugn hemma framför tvn med god mat och mycket prat med mamma bara.
 
Igår (lördag) var tanken att jag skulle upp tidigt och plugga men råkade blund 2 min och helt plötsligt var klockan 9 och vi skulle äta frukost med familjen. När den hade sjunkt undan lite tog jag och mamma oss iväg till gymmet där vi började på bandet. Sprang faktiskt 30 min på bandet vilket var otroligt skönt (vet inte när jag senast sprang på ett löpband). Dock fortfarande ont i ljumsken men i och med att man slipper uppförbackar och att bandet går av sig själv känns det ändå som belastningen minskar. Därefter blev det ett kort men intensivt benpass, vilket också jag tycker är de bästa passen. Hem och fixa sig innan jag, mamma och min bror skulle ta tåget in till Göteborg för att möta upp våran moster och kusin och äta middag. Valde en restaurang som heter Nonna som är en italiensk restaurang som var supermysig. Valde först en kötträtt men när den väl kom in var det inte alls vad jag tänkt så beställde in en antipasto som jag kunde äta istället och dricka mitt rödvin till. Blev en kort visit på ett café efter det innan jag tog bussen hem och de övriga skulle gå på musikal. Blev därmed en lugn lördagkväll ensam hemma framför tvn. 
 
Idag gick jag upp ca 7:15 och satte direkt på kaffe och en maskin tvätt innan jag satte mig och började plugga. Blev lite frukost med resten av familjen runt halv 9 tiden och vid 12 mötte jag sedan upp Jessica för att gå till gymmet. Har sjukt mycket träninsgvärk från gårdagens löpning på bandet men jag körde trots allt på med 30 min löpning på bandet även idag. Resten av passet bestod av rygg och sedan avslutade vi med lite magträning så det nästan krampade haha. Efter passet duschade vi och fixade oss i ordning för att sedan gå till Joy där jag fick köpt mig en ny höstjacka. Supersnygg! Var så sjukt hungrig efter dettta då jag bara hade ätit frukost så vi bestämde oss för att luncha vid 3 tiden och det var ingen dålig lunch vi beställde in. Var så hungrig så beställde in en högrevsburgare med pommes och tillbehör, kan säga att nu är klockan halv 8 och jag är fortfarande mätt från lunchen haha. Har faktiskt kommit hem till pappa nu och ska faktiskt beställa tågbiljetter för imorgon åker jag tillbaks till Karlstad.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0