Nu kanske det vänder!

Hej hej!
Ledsen för dåligt bloggande nu den senaste tiden.. Har varit en tuff tentaperiod som varat i över en månad och sen har ja helt enkelt känt att jag behövt andas ut och fokusera på mig och min hälsa. Tänkte att det kanske är dags att komma igång och skriva nu igen när det händer lite roligare saker i mitt liv än enbart plugg från morgon till kväll som det varit innan. Har under en längre period haft extremt otur med skador gång på gång, sjukdomar, humörsvängningar m.m. Dock tog jag mig igenom denna tuffa period och utan att egentligen tänkt så mycket på det så känner jag mig mycket gladare, piggare och mår betydligt bättre just nu. Var på intervju på Åhléns för ett tag sedan och trots att jag var ganska säker på att inte få jobbet så fick jag igår besked om att min intervju var strålande och de vill att jag ska börja extra där vid sidan av studierna. Så kul!! Inte nog med det så under gårdagens föreläsning fick vi reda på att en av tentorna kom ut vilket gjorde mig extremt nervös trots att jag var införstodd med att jag skulle få omtenta på den. Till min förvåning när jag loggar in på min sida så står det ett godkänt bredvid tentan, sååå sjukt!! Jag hade nämligen känt att det inte alls gick bra när jag skrev den, men tydligen hade jag plockat relativt många poäng ändå på de flesta frågorna. Kände verkligen att nu kanske min otur vänder och jag börjar få lite tur :D Har dessutom kommit igång bra med träning, kanske inte lika bra med kosten på helger osv. men har tappat en del vikt och cm runt kroppen vilket också är jättekul. Nu ska jag sluta babbla massor men vill bara säga att jag lever och mår väldigt bra just nu!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0