Spinningpass med låg kalorinivå

Sorry för dålig uppdatering men nu så kommer ett litet inlägg. Igår var egentligen ingen spännande dag alls. Hade tvättid tidigt på morgonen och vid halv 12 mötte jag upp mina vänner på skolan och åt lunch. Därefter satt jag och Emma pluggade faktiskt fram till ca 17:30. Därefter gick jag till gymmet och körde lite crosstrainer och ben. Idag vaknade jag upp och kände mig så sugen på frukost men blev tyvärr inget med det eftersom torsdag innebär 5:2. Trots ett lågt kaloriintag bestämde jag mig för att testa spinning. När jag kom hem insåg jag att jag bara hade ätit ca 200 kcal vilket är väldigt lite. Trodde ändå jag hade ätit 300 kcal men men då får man äta mer ikväl då det är viktigt att man kommer upp i sina 500 kcal. Kan tipsa om dessa nudlar som ni ser på bilden under så är det bara endast 16 kcal och dessutom en ceasardressing med 1 kcal per 100g. Ikväll blir det bara lugnt framför datorn för att ladda upp inför morgondagen då det blir massor med plugg.


Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0