Solig lördag

God morgon!
blev inte mycket bloggande igår men hände inte särskilt mycket. Efter föreläsningen igår åkte jag in till stan för att hänga med Emma innan hon senare skulle åka hem. Satt och pluggad elite hos henne, åt lunch och bara snackade. Sedan tog jag bussen hem och dumpade av mina saker och bytte om för att sedan ta en promenad ner till Ica för att storhandla. Skönt att få det gjort men inte lika kul när pengarna försvinner... På kvällen sen gjorde jag guacomole som jag åt med tortillachips, asså så gott! Hade även köpt godis och som vanligt alldeles för mycket så hade så ont i magen när jag gick och la mig och vaknade även upp med en svullen mage. Tittade även lite på Let´s dance samtidigt som jag satt och försökte plugga lite igår kväll. Idag har jag suttit och druckit lite kaffe här nu på morgonen samtidigt som jag sitter och försöker plugga lite. Har bokat in mig på ett spinningpass 10:00, ska bli så skönt att få bränna bort lite av allt det godis som jag åt igår. Har även gjort i ordning lite proteinpannkakor som jag ska ha med och äta efter spinningpasset till frulle då jag ska till bibblan och plugga. I karlstad har vi verkligen fanatstiskt väder idag, man får sån energi och blir så glad.
 
Puss //Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0