Proteinpannkakor

Hej hej! 

Idag hade vi föreläsning 8:15 idag igen och den varade fram till 10:00. Sedan satt jag kvar och pluggade fram till ca 14:00 innan jag gick hem. Försökte plugga på lite när jag kom hem eftersom vi har tenta nästa vecka på fredagen redan och jag har verkligen sjukt mycket ångest. Hann även med en liten powernap så fick massor med energi. Till middag sen blev det finn-crisp med mosad avocado på och jag har verkligen fått cravings för det, såå gott! Ikväll var jag och Emma iväg på gymmet och passet bestod av 30 min crosstrainer följt av lite varierande styrketräning. När jag sedan kom hem blev det en dusch innan jag skulle testa göra proteinpannkakor med pulvret jag beställde från MM SPORTS. Pannkakorna blev verkligen såå goda så jag rekommenderar verkligen er att köpa pulvret.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0