Ny kurs igång

Hejsan hejsan!
Blev inget bloggande igår men hände inte särskilt mycket heller.. Hade min 5:2 dag, var på föreläsning då en ny kurs nu har dragit igång, externredovisning. Fick reda på min tenta jag skrev för ca. 3 veckor sen och blev verkligen chockad över resultatet. Satte 98/100 på tentan vilket är helt sjukt enligt mig. Så lite glada och positiva besked blev det! Körde även ett litet träningspass hemma i lägenheten då jag körde lite ben/rumpa, mage och armar.
 
Idag vaknade jag upp 7:00 och gjorde genast mig en grötfrukost då jag var otroligt hungrig. Klockan 9:15 hade vi sedan föreläsning och man känner verkligen att tempot är högt, har redan tenta om ca 3 veckor igen. Slutade redan vid 11:00 så då promenerade jag hem och bestämde mig för att tvätta upp lite träningskläder och handdukar. Emellanåt har jag suttit i solen på min balkong och druckit lite kaffe och det gör jag även nu medan jag skriver. Blir så otroligt sugen på att shoppa vårkläder och vårskor nu när vädret är så underbart. Tanken är att kolla igenom lite föreläsningsmaterial och senare åka iväg till STC för att träna lite. Ha en underbar dag!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag är också så sjuuuukt sugen på att shoppa vårkläder och vårskor :D I love it!

Svar: Ja visst blir man! :D
Emma

2017-03-21 @ 17:11:33
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0