När inte ens träning kan göra en glad

Hej Hej!
Hade svårt att somna även igår kväll och är verkligen så trött på det nu. Hade dessutom huvudvärk även denna dagen, men kan ju bero på att jag aldrig kan somna och sover dåligt om nätterna. Var på skolan strax innan 8:30 idag vilket jag ändå tycker är duktigt. Pluggade fram till 15:00 och gick då till gymmet trots huvudvärk och trötthet. Usch känner mig verkligen deppig och nere idag.. Inte ens träningen på gymmet kunde göra mig särskilt glad och då vet man att man är nere. Kämpade på ändå trots tröttheten och körde 30 min crosstrainer och sedan fokus på armar och bröst. Vet inte om det har med att man sover dåligt, att kroppen börjar känna sig sliten av all träning eller stressen inför tentan eller kanske en blandning av allt. Gjorde mig lite mat när jag kom hem som fick bli avokadoröra på finn-crisp och kvarg med min caramel suryp från Gymgrossisten. Sitter just nu och dricker lite kaffe för att se om jag möjligtvis kan bli lite piggare. Vill bara att det ska bli fredag så jag kan skriva den här tentan och att den är över. När jag druckit upp min kaffekopp ska jag faktiskt gå iväg och sola lite solarium så man blir lite fräsch inför finsittningen på fredag. Hoppas att humöret blir lite bättre snart.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0