Pluggsnacks

Hejsan!
Planen var idag att gå till gymmet på morgonen men jag råkade somna om och vaknar upp 8:20 istället så kände att jag hoppar det och börjar plugga direkt istället. Gjorde mig kaffe och gröt till frukost och tände ljus så det blev lite mysigt. Går fortfarande ganska trögt med pluggandet men jag kämpar på. Fixade mig precis lite pluggsnacks i form av äppleskivor vilket jag tycker är supergott (om det är ett bra äpple). Är dessutom inne på min 4:e kopp kaffe redan och klockan är bara strax efter 12. Måste försöka dra ner på mitt kaffedrickande, men nu under tentaperioder är det behövligt ändå känns det som. Brukar ni ha något pluggsnacks när ni sitter och pluggar under längre stunder? I så fall vad? Jag och Emma har bokat in oss på ett spinningpass samt en CX pass nu ikväll vilket ska bli kul. Dock får jag ju alltid sån ångest innan spinning, men man kan inte göra mer än sitt bästa. Snart dags att kämpa vidare med plugget men först en liten paus för att spana in bloggar.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0