Plugg och te

Godkväll!
Sen jag skrev senast så har det inte hänt mycket mer än att jag suttit vid mitt bord och pluggat hela eftermiddagen/kvällen. Gjorde mig lite omelett samt ett äpple med min favorit på, nämligen caramel-suryp. Har ändå hunnit med några uppgifter men det är så otroligt mycket kvar att lära och ta in innan jag är redo för tentan som det nu bara är 10 dagar kvar till. ÅNGEST!! Får göra mitt bästa fram tills dess och räcker inte det, får jag ta med mig den kunksapen jag lärt mig ocg bygga på det till omtentan om jag nu skulle få en. Har fått väldigt ont i mitt tandkött runt visdomstanden på ena sidan vilket gör att jag har ont att svälja till och med, inte kul alls. Känner mig dessutom väldigt trött just nu efter några timmars pluggande. Gjorde mig nyss en kopp te som jag sitter nu i sängen och dricker medan jag skriver på datorn. Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla youtube innan jag ska sova.
 
Puss //Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0