Cx Work och spinningpass, DONE!

Hej på er!
Som jag skrev förut skulle jag och Emma på Cx och spinning idag på gymmet. Fyfan säger jag bara! Cx var jobbigt bara det en halvtimma och sen efteråt spinning i 45 min där spinninginstruktören verkligen skrek att man skulle ta i under hela passet. Usch kände flera gånger att jag var nära på att svimma och spy, men som tur överlvede jag. Har kommit igång med att äta mer nyttigt och även minska mitt kaloriintag för att minska min fettprocent och förhoppningsvis bli lite smalare. Har levt väldigt onyttigt över jul som sagt så vill verkligen ta tag i detta ordentligt nu, inte många månader kvar tills bikinin åker på så då vill man ju ändå se någorlunda ut. Har idag använt mig av en app kallad "Lifesum" där man kan hålla koll på hur många kalorier man ungefär får i sig och ungefär hur mycket man förbränner på ett träningspass. Har fått i mig ca 653 kcal idag, kanske något mer exempelvis räknar jag inte de kalorier mjölk jag häller i kaffet så lite mer kalorier än det som står har jag fått i mig. Får inte gå till överdrift som sagt! Till lunch idag blev det kyckling och broccoli och till kvälsmat nu efter gymmet blev det först en proteinshake, 1 ägg och kokoskvarg. Känner mig verkligen helt slut i kroppen så borde egentligen bara gå och lägga mig nu, men tänkte se om jag kan få pluggat en liten stund till innan läggdags.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0