Snart spinning

Hejs svejs!
Nu var det ett tag sen jag skrev igen, ber om ursäkt men är så mycket runtom en så man hinner inte med allt och ibland är vissa prioriteringar viktigare. Har varit med som fadder under vårnollningen och lärt känna/sett många nya ansikten vilket är kul. Veckan efter det var jag i Åre på en weekend som våran förening annorndnade som man kunde åka med på om man ville. Hade jättetur med vädret och hade verkligen riktigt roliga dagar/nätter. Skidåkningen blev bättre och bättre för varje dag som gick men det finns ju inget som slår afterkin. Den 4 februari fyllde jag 21 år och det firade jag med mina tjejkompisar och får nu komma in på Karlstads nattklubb Verket, tjoho! Har även fått reda på min statistik-tenta och fick mitt första VG på den vilket känns hur kul som helst. Just nu har vi dragit igång med två kurser som vi läser paralellt, nämligen verksamhetstyrning och marknadsföring. Åkte skridksor igår och jag var verkligen Bambi på hal is men var trots det jättekul!
 
Till idag så försov jag mig och fixade mig på bara 10 min eftersom jag inte hann mer för vi hade seminarium. Tack gud för att jag inte sov förbi det i alla fall. Gick galant och blev godkända och promenerade sedan hem i det vackra vädret som erbjuds. Har suttit och pluggat, ätit lunch och snart ska jag röra mig mot gymmet för att köra ett spinningpass med Truls. Var längesen nu man körde spinning så lär definitivt dö idag. Laddar upp med lite youtube samt en NOCCO. Nu vet ni att jag lever i alla fall!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0