Nyttigt snacks

Hellu!

Imorse när jag vaknade var jag såå hungrig för jag hade min 5:2 dag igår. Emma var hos mig igår och vi myste bara och drack te. Slutade med att hon sov hos mig men skulle iväg på föreläsning så åkte tidigare. Gick i alla fall upp vid 8 och hade en Mysmorgon med gröt till frukost och kaffe samtidigt som jag kollade youtube. Fick dock sjukt ont i magen men kanske inte så konstigt från att inte äta något en dag till att äta nästa dag. Hade grupparbete i marknadsföring mellan 10-15:30 och efter det åkte jag, Sara och Anna till stan och gick runt där. Hittade mig ett par jeans och en rosa skjorta som jag blev supernöjd över. Därefter åkte jag till gymmet där jag körde trappan i 30 min och efter det ben och rumpa. Ikväll har jag sedan dammsugit och dammtorka lägenheten samt tvättat. Just nu ligger jag och tittar på youtube samtidigt som jag äter mitt hemmagjorda snacks som är torrostade kikärtor. Blev faktiskt mycket godare än vad jag trodde det skulle bli. Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0