Mot västkusten och hem

Hej hej!

Igår bestod gympasset av ben, rumpa och lite mage. Efteråt bjöd Emma mig på tacos och jag kom inte hem förrän 7 tiden någon gång. Satte mig då och pluggade i ca 2 timmar och kollade sedan lite serie innan jag la mig. Har haft väldigt svårt att sova den senaste tiden nu igen vilket jag känner av när jag är trött konstant och går runt med lite lätt huvudvärk varje dag. 

Idag gick jag upp tidigare än jag brukar för att hinna packa klart det sista inför hemresan. Tog nämligen med resväskan till föreläsningen idag eftersom jag åkte direkt därifrån till tågstationen. Nu har jag kommit halvvägs och har suttit och läst igenom föreläsningsmaterial hela vägen så är ännu tröttare nu. Vädret gör det inte särskilt mycket bättre när det är grått, dimmigt, blött och kallt. Nu har jag inte långt kvar på redan innan jag blir upphämtad av mamma i Uddevalla. Ska verkligen bli så skönt att komma hem och få lite kärlek från familjen.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0