Mello med Sara

Hej hej!

Glömde helt bort att blogg igår. Jag började i alla fall dagen med att gå till gymmet där det blev crosstrainer och armar. Kom hem och åt en god frukost och sedan vid 11 kom Sara till mig och så satte vi oss och pluggade. Sedan tog vi ek promenad til XXL och där råkade jag köpa 2 träningslinnen och ett par shorts. 3 för 2 har dem på mängde av varor så passa på! Efter det handlade vi lite mat och mys till kvällen innan vi tog bussen hem. Pluggade lite till där sen innan Melodifestivalen började och hade en mysig kväll. 

Idag gick jag upp klockan 9 och ringde min älskade mamma som fyller år idag. Tråkigt att inte kunna vara hemma och fira henne men jag var nyss hemma som sagt. Åt en god frukost i sängen, rakade benen och nu sitter jag på bussen på väg mot stan. Är nämligen så sjukt trött på min gamla IPhone 5s som jag har, den har blivit helt knäpp efter uppdateringen så ska faktiskt köpa en ny mobil. Ska kolla runt och se och efter det ska jag iväg till gymmet och pumpa lite. Kvällen kommer inte bli särskilt rolig då jag måste sitta och plugga. Hoppas ni får en fin söndag!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0