Let the day begin

God morgon!
Råkade försova mig lite imorse mot när jag tänkte gå upp, men ska inte träffa Sara förrän 10:00 i skolan så det gjorde inte särskilt mycket. Bara 1 veckas pluggtid kvar innan vi skriver tentan på fredag nästa vecka. Känner inte alls att jag pluggat som jag borde, men nu är det dags att sitta dag ut och dag in. Idag är det dessutom torsdag vilket menas med ännu en 5:2 dag. Bestämde mig för att köra denna veckan och hoppa nästa då jag behöver all energi jag kan få till plugget och tentan. Sitter nu med en kopp kaffe och har druckit en C-vitaminbrustablett. Förkylningen sitter fortfarande i min kropp vilket är tröttsamt, men inatt har jag ändå sovit ordentligt så jag känner mig relativt pigg.
 
Som jag skrev i mitt förra inlägg så åkte jag och tränade igår kväll. Var på ganska bittert humör då jag känner mig så stressad i kroppen, men träningen gjorde susen. Gick på trappan i hela 50 min trots förkylning och att jag inte tränat på ett tag, men det var så sjukt tufft. Kände mot slutet att jag var nära på att svimma för jag var så varm i ansiktet, men sååå jäkla gött! Saknar tiderna då jag vanligtvis stod så länge på trappan utan problem, var smalare och kunde springa. Idag är det även sol i Karlstad vilket gör mig på ännu bättre humör. Nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och sedan bege mig mot skolan.
 
Puss //Emma
Slänger in en gammal bild från när jag var sjukt vältränad och supersvettig, ungefär så svettig var jag igår om inte ännu mer.
50 min senare och 1000 kcal brända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0