Glad alla <3 dag!

Hejsan!

Började dagen med att gå upp vid halv 9 och satte mig då för att plugga samtidigt som jag åt lite frukost. Sedan hade jag tvättid mellan 10-13 så passade på att tvätta sängkläder så ska få sova i nya inatt. Verkligen bästa känslan att gå och lägga sig i nya sängkläder och när kuddar och täcket har vädrats ute i dagens solsken. Passade även på att sola lite solarium för att få lite fräschare färg på kroppen, vet om att det inte är bra men men.. Klockan 12 kom Emma hem till mig och vi åt lunch och när hon sen skulle iväg till föreläsning så gick jag mot gymmet. Schemat idag blev 30 min crosstrainer, rygg och lite bröst. När jag kom hem gjorde jag hårinpackning när jag duschade och smorde sedan in mig med bodylotion över hela kroppen så känner mig riktigt fräsch nu. Just nu sitter jag på bussen in mot stan för att träffa Emma och Anna och fira ska hjärtans dag med dom. Tacos och sedan bio för att se Fifty shades of darker, hoppas den är bättre än förra. Fick ett litet kort på posten av min söta mami där hon hade skickat med en trisslott, tyvärr ingen vinst men älskar sådana småsaker. Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0