Förbereder inför party

Hejsan svejsan!
Det känns jätteskönt att vara hemma hos familjen, men tiden går alltför fort som vanligt. Mamma hämtade upp mig i torsdags och tillsammans med min bror åkte vi till en italiensk pizzeria och åt pizza. På kvällen tog vi det bara lugnt framför tvn och tittade på film tillsammans. Igår (fredag) så startade jag dagen med frulle framför tvn tillsammans med min bror. Sedan fixade vi oss och drog ner till torget en sväng och jag fick shoppat ett par svarta jeans samt en ursnygg topp från MQ. Vid halv 2 hämtade pappa upp oss och så åkte vi och bowlade. Så sjukt längesen jag gjorde det, tror det var 5 år sen nästan i alla fall. Gick ändå helt okej eftersom jag vann på totalpoängen när vi spelade. Kvällen spenderades hemma hos pappa då han lagade god mat (grillat kött och rotfrukter i ugn) och spelade spel samt såg på film.
 
Idag vaknade jag av mig själv redan vid 8:30 för det var så kyligt i huset. Fryser konstant här, men måste bero på att min lägenhet i Karlstad är så sjukt varm. Pappa körde hem mig till mamma imorse då jag ska tillbringa kvällen här med mina tjejkompisar för att fira att jag blivit 21 år. Har förberett lite småsaker inför kvällen, rakat benen och fixat med lite annat smått och gott. Efter klockan 15:00 kommer min frisör förbi mig och ska slinga mitt hår, wiho! Äntligen ska jag bli av med denna hemska utväxten och blir perfekt innan ikväll dessutom. Ser jättemycket fram emot att få träffa alla kompisarna igen och hoppas att kvällen blir helt otroligt bra!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0