Back in K-town

Hejsan!
Igår när jag vaknade upp var jag riktigt seg efter utekvällen i lördags natt. Det blev jättelyckat när tjejerna kom hem till mig. Bjöd på tacos, kladdkaka och annat gott samtidigt som vi drack och körde lite lekar. Dom fina rosa skålarna ni ser på bilden fick jag i present och jag är verkligen jätteglad för det är precis vad jag ville ha. Jag och mamma chillade bara i soffan och kollade film igår innan hon sen körde mig till tåget på kvällen. Är trots allt lite skönt att vara tillbaka i Karlstad fastän man hade velat stanna hemma längre.
 
Idag är det måndag och förkylningen har tyvärr kommit tillbaka igen. Jag har gått upp massor nu över helgen så tänkte kicka igång denna måndag med en 5:2 dag för att komma på banan igen. Blev kaffe och en C-vitamin brustablett till frukost. Har kokat mig 2 ägg som jag ska ha med mig till skolan. Gick upp lite tidigare idag för jag tänkte plugga lite innan, men hamnade istället med gitarren som jag fick med mig upp hit. Jag kan verkligen inte spela alls men älskar att dra lite ackord och bara få en melodi man kan nynna med på lite. Kanske ska försöka ta gitarrlektioner, had evarit kul att verkligen kunna spela. Idag har vi föreläsning mellan 10-12 och efter det måste jag sitta kvar och plugga verkligen.
 
Puss //Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0