Klarade tentan

Hejsan hejsan!
Igår efter föreläsningen så fick vi reda på att tentan hade kommit ut och till min förvåning så klarade jag den!! En otrolig glädje och lycka fyllde min kropp och jag var helt euforisk. Hade sedan ett ärende på torget som Emma följde med mig på och efter det gick vi runt i lite butiker och avslutade sedan med att fira att vi båda klarade tentan på Espresso House. Just nu känns det oerhört skönt att ha klarat den eftersom jag var så omställd på att få göra om den, den är ju trots allt på 15HP vilket är ganska mycket. Efter vi hade fikat klart gick vi till varsitt gym för att sedan äta tacos tillsammans efter det som Emma bjöd mig på.

Idag har jag varit på frukostföreläsning med KPMG. Projektgruppen för Key hade anordnat denna och man fick en liten insikt hur de är som företag. Just nu sitter jag på bussen på väg hem till Emma och så ska vi äta lite lunch. Senare i eftermiddag ska våran förening ha årsstämma och halva styrelsen ska bli framröstad och utbytt. Ska bli spännande att se vilka som väljer till dom nya posterna och framförallt vara med och rösta fram de bästa kandidaterna.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0