Valborgshelgen

Har varit ett par riktigt tuffa men roliga dagar här nu med mycket fest och dricka. I torsdags skrev vi makrotenta och efter den var vi 15 tjejer som drog till Olearys och åt och firade tentan. På kvällen var vi några tjejer som fortsatte och det slutade med en rikitg kanonfylla. När man sedan vaknade upp dagen efter på Kvalborg var man rejält sliten. På kvällen var det åter igen dags att börja dricka för att sedan avsluta kvällen inne på vår studentpub med resten av alla taggade studenter.
 
Sist men inte minst har vi Valborg som blev helt fantastisk! Dagen började med en helt amazing brunch hemma hos Elvira där vi var ca 14 tjejer. När alla var mätta och började bli lite berusade vandrade vi över till en liten ö där det var fullt med glada studenter som satt samlade. Tyvärr kom regnet och vi lämnade för att återigen vandra tillbaka till Elvria och fortästta skratta och köra lekar. Blev en mellanlandning hemma hos mig sedan där vi dansade, åt pizza innan vi sedna drog vidare till en annan förfest. Till slut landade vi på nattklubben där vi dansade så svetten rann om en. Om jag ska sammanfatta valborg får den 10/10 för den var så otroligt rolig :D
 
Nu är det ny vecka och lugn för min del då jag inte har någonting efter mig just nu. Har varit riktigt trött idag och det kändes när man satt på föreläsningen. Nu är jag hemma och sitter och tar en kopp kaffe och hoppas på att bli lite piggare. Tanken är att jag ikväll ska ut på en liten löptur med Karlekon. Ska börja packa ner kläder inför Rhodos som jag och Erika åker till på lördag, wohooo!
 
Puss //Emma




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0