Nyopererad

God morgon!
Igår åkte jag och mami upp till Falköpings sjukhus för att jag skulle göra min andra knöoperation. Blev en senare operation denna gången vilket gjorde att jag hade en betydligt längre fasta än sist. Vet själv med mig att jag har svårt att fasta och att jag har lite lågt blodtryck. Sist svimmade jag efter operationen när jag var på toaletten så denna gången nämnde vi för sjuksköterskorna att jag hade lätt för att svimma. Efter att en sjuksköterska hade satt drop på mig tyckte jag det var riktigt obehagligt den här gången med att få en nål i armen att efter jag reste mig började må illa. Satte mig ner i fotöljen och kändes nästan som jag skulle spy, men istället svimmade jag till där i soffan haha. När jag säger att jag är känslig för någonting är det absolut inget överdrivet bevisade jag igår. Själva operationen sen igår gick bra och det blev inget mer svimmande för min del. Mådde betydligt bättre efter operationen den här gången gentemot vad jag gjorde sist vilket kändes otroligt skönt :D
 
Inatt har jag sovit hyfsat bra utan några smärtor alls och jag kan dessutom gå försiktigt på knät utan att få ont. Har precis gjort mig lite frulle som jag ska äta i väntan på samtal från sjukhuset innan jag sen ska påbörja min rehab här hemma.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0