Chokalddrink till frukost

God morgon!
Har verkligen haft fullt upp nu sen jag kom hem till västkusten. I helgen var jag och vänner iväg på Summerburst i Göteborg och det var verkligen jättelyckat! Kul att träffa alla underbara vänner igen och festa tillsammans. Känner att det är dags att börja trappa ner på festandet nu dessutom då det varit alldeles för mycket för min del den senaste tiden. Igår gick jag upp halv 6 för att skriva ett grupparbete under hela dagen. Sara kom till mig vid 11-tiden och vi satt sedan fram till klockan 18 på kvällen. Fick faktiskt hunnit med en hel del under de fokuserade 11 timmarna jag satt igår.
 
Idag vaknade jag upp vid runt 8:00 och gick direkt upp och satte mig för att åter igen skriva på arbetet. Har druckit en kopp kaffe och gjorde mig precis en liten chokladdrink till frukost. Jag har verkligen gått upp massor nu under den senaste tiden, vilket inte är så konstigt när jag inte tränar och bara äter egentligen. Ska därför försöka byta ut lite måltider mot påsar nu några dagar och se om det kan hända någonting. Längtar verkligen så mycket efter att få gå till gymmet och svettas samt bygga upp musklerna igen. Snart så!! En stor händelse idag är att min bästis Jessica fyller 20 år!! :D Hipp hipp hurra till dig tjejen! Ikväll ska jag pausa från pluggandet för att gå ut och fira henne med en bit mat. Så nu blir det dags att fokusera på arbetet igen!
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0