Återförenad med bästis

Vill börja med att skriva om gårdagen då jag äntligen efter 9 månader blev återförenad med min bästavän Jessica som har bott i USA under den här tiden. Var jättekul att äntligen kunna hänga och hitta på saker tillsammans igen som om vi har setts varje dag. Vi gick en promenad hem till henne och sedan en promenad på torget där vi även träffade på Ebba. Ser verkligen fram emot en sommar här på västkusten med mina fina vänner :D Igår avslutade jag och Jessica kvällen hemma hos mig med tacos och lite godis framför tvn. En riktig heldag med min saknade fantatiska vän som jag redan får se om en vecka igen då jag kommer hem för Summerburst och andra festligheter.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0