Äntligen är dagen här!

God morgon!
Idag var det inte jobbigt att kliva ur sängen, däremot att sova vidare fastän jag kände mig klarvaken vid 5:00. Idag är det nämligen 7 maj vilket innebär att det är idag jag och Erika ska ta flyget till Rhodos :D Så man har längtat men så fort tiden har gått ändå. Är så glad för att vi faktiskt bokade fastän vi gjorde det väldigt spontant, ja faktiskt i skolans bibliotek när vi hade tentaperiod haha. Är jättenojig just nu att min resväska väger alldeles för mycket, jag har ju så sjukt svårt för att veta vad man vill ha med sig liksom. Just nu sitter jag och äter lite frukost och om ca 1 timma blir jag upphämtad av Erika och hennes kille som ska köra oss mot tåget som vi tar mot Göteborg. Snart börjar resan!!!
 
Slänger upp lite bilder från dagarna som varit här under ;)

Puss //Emma





























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0