So much to do

God morgon!
Startar dagen med att snooza 40 min, måste verkligen sluta med det! Hoppade sedan in i duschen för att vakna till liv och nu sitter jag vid köksbordet och äter lite frulle. Laddar upp inför en dag med intensivt och fokuserat plugg. På tisdag skriver vi tenta i microekonomi och just nu har jag verkligen inte koll på allt för fem öre. Just nu känner jag mig en aning stressad inför den.. Hade en supermysig helg som jag kan berätta för er om. I fredags kväll träffade jag Elinor, Elvira och Emma och vi hade tacokväll och supermysigt. I lördags åkte jag och Sara till IKEA och handlade lite och sen hade vi mellomys tillsammans med Mikaela på kvällen. I söndags däremot satt vi och pluggade hemma hos Mikaela och på kvällen blev det ett styrkepass tillsammans med Jakob. 
 
Nu den kommande veckan är det mycket som händer och bl.a ska jag vara tentavakt imorgon och på fredag är det Nollephest vilket jag ser fram emot sååå mycket! Kommer bli så extremt roligt, och just nu ångrar jag verkligen inte mig att jag köpte biljetter. Däremot är det tufft att hinna med plugget när man hittar på så mycket hela tiden. Ska verkligen lägga ner tid på den här tentan nu och hoppas på det bästa.
 
Nu ska jag strax iväg till skolan och plugga. Tycker jag får mer gjort när jag sitter där då jag kommer in i ett plugg-mode vilket inte är lika lätt hemma. Beror i och för sig vad det är man pluggar men men. Önskar er alla en trevlig dag!
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0