Bra start på fredagen

Hejsan svejsan!
Imorse när klockan ringde 6:00 bestämde jag mig för att ta på mig träningskläderna direkt,  tog en celcius ur kylen och traskade iväg till gymmet. Vaknade dock upp med så sjukt mycket träningsvärk i vaderna att jag knappt kan gå.. Det blev ju inte precis jobbigare när jag öppnade dörren och insåg att den här dagen kommer bli såå fin med blå himmel och solsken :D Körde 30 min crosstrainer och därefter fokus på rumpa och mage. Tog en varm go dusch när jag kom hem och nu har jag precis ätit lite frukost. Dags att sätta igång med pluggandet!! Klockan 15:00 redan ska vi träffas ett tjejgäng och börja fixa oss inför finsittningen som äger rum ikväll. Ska bli sjukt roligt!
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0