Always tired

Har verkligen gått in i en trötthetsoeriod just nu.. Vet inte om det beror på att jag inte kan köra den konditionsträning som jag kunde innan knät pajade eller om det är för att det är tentaperiod. I vilket fall tänkte jag gå upp och plugga vid 6 imorse men istället Snoozade jag 2 timmar och då var jag verkligen tvungen att gå upp! Hade föreläsning mellan 10:15-13:00 och efter satt vi kvar och pluggade lite. Åkte sedan till Willys för att storhandla och när jag kom hem åt jag bland annat en ny kvarg jag inte smakat innan, supergod och fräsch! Åkte även ner en proteinbar då jag var lite sötsugen. Orkade verkligen inte ta mig iväg till gymmet ikväll utan drack två koppar kaffe och tänkte plugga istället. Tror ni det blev mycket plugg? Nix pix! Blev ännu mer trött och känner bara att jag måste sova. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska faktiskt sova trots att klockan inte ens e 20:30 än.. Godnatt!

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0