Supersmarrig sallad

Hallå hej!
Idag gick jag upp 6:00 och drack en kopp kaffe med min mamma innan hon åkte iväg till jobbet. Tog sedan på mig träningskläder och bestämde mig för att gå ut och gå i det sköna vädret. Blev en runda på ca 7,5 km och det är mer än jag rört mig på länge så det var skönt. Längtar så tills jag kan börja springa den rundan! Åt sedan lite frulle och har skrivit på vårat grupparbete som nu äntligen är klart :D Annars har jag inte hunnit med så mycket idag, satt en stund på balkongen och läste lite hälsotidningar. Gjorde mig en supergod fetaostsallad till lunch med både oliver och soltorkade tomater. Nu blir det en kopp kaffe innan jag sedan ska börja fixa i ordning mig. Ska nämligen ner till Göteborg och träffa min efterlängtade vän Nicole :D
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0