Tisdag

Gokväll!
Idag vaknade jag och Jessica upp hemma hso henne runt 8-tiden. Strax efter halv 9 var vi på gymmet och satte igång med cardio först. Blev trappan i hela 30 min idag vilket var verkligen hur jobbigt som helst. Trodde flera gånger att jag skulle svimma men jag tog mig igenom den. Efteråt körde vi på med styrka, och dagens pass bestod av armar. Gjorde sedan en supergod brunch hemma hos mig och sedan klockan 13:00 började jag jobbet. Jobbad dock bara till 17:00 då jag hade tandläkartid idag och skulle bränna bort tandkött inne i munnen, inte det roligaste precis. Hoppas nu att jag slipper all värk med visdomständerna. Ikväll har mormor kommit hit och vi har egentligen bara haft en lign mysig kväll.
 
Puss //Emma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0