Dagarna som gått

I onsdags åkte vi iväg ut på till en mysig restaurang/café där vi firade mormor som fyllt år. Maten var riktigt god och stället där vi åt var riktigt fint och återvänder gärna. Sedan åt vi efterrätt hemma som jag och mamma hade bakat dagen innan. Frusen cheesecake med färska jordubbar och kiwi på är nog en av mina favoritdesserter. Blev en väldigt trevlig dag då även min moster och kusin kom upp så halva släkten var nästan samlad.
 
 
I torsdags jobbade jag större delen av dagen och när jag hade slutat gick jag iväg till gymmet och körde på ett pass. Gick hela 40 minuter på trappmaskinen som är längre än jag gått på länge. Riktigt skönt när man känner att konditionen börjar sakta komma tillbaka. På kvällen dukade vi upp med chark- och ostbricka vilket var supergott samtidigt som vi tittade på matchen mellan Tyskland och Frankrike.
 
 
I fredags jobbade jag till stängningen vid 19:00 och blev då upphämtad av HP för att åka iväg och gymma. Blev lite trappa och därefeter ett rejält armpass. Senare på kvällen hade jag och Jessica myskväll hemma hos henne och där jag även sov över. Vi vaknade upp på lördagmorgonen och hade ett CX pass bokat så då tog vi bilen till gymmet. Började med 20 min i trappan och sedan köttade vi på inne på passet. Därefefter åkte vi hem till mig och åt en god frulle. Tog under dagen en liten tur på torget innan kvällen då vi hade lite fest med alla tjejerna. Vi åt tacos, spelade beerpong och lite andra roligheter. Innan jag och Jessica gick hem till mig och sov där.
 
 
Idag jobbade jag mellan 12 och 16 vilket var ett härligt pass då tiden går så fort. Hann äta en god frukost tillsammans med min mamma innan dessutom. Efter jobbet blev jag upphämtad av henne och så åkte vi iväg och handlade lite. Lagade hemmagjorda hamburgare och en god variant på pommes. Nu är jag så trött och mätt så sitter bara i soffan och tar det lugnt. Inväntar kvällens höjdpunkt som är EM-finalen mellan Frankrike och Portugal. Hoppas på vinst för Portugal nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0