Ett tag sen man skrev..

Hejsan svejsan!
Nu var det ett bra tag sen man skrev så tänkte komma med ett litet inlägg här nu. Har ju bland annat varit jul då man var hemma och träffade vänner och familj. Därefter har vi haft mängder med inlämningar och tentor så det har från mina sida varit fullt upp konstant. Denna veckan är jag ledig i alla fall och har kunnat ta sovmorgon och umgåtts med vänner. Igår bland annat var jag med och lirade fotboll med Kau IF, där tempot var extremt högt och där dessa grabbar även hade bra teknik vilket gjorde att jag kände mig ganska liten och hade svårt att hänga med. Jag kom in i det mer och mer och fick faktiskt gjort 2 mål till och med. Idag ringde klockan 9:00 då jag har tvättid vid 10:00. Har nu precis ätit lite frukost som idag blev bananpannkaka och en kopp kaffe. Supermätt nu vilket är bra! Ska även försöka städa här hemma i min lilla lägenhet. Juste, har jag berättat att jag har flyttat till en egen lägenhet?! Jo precis, den 6 januari blev jag ägare till min första lägenhet och jag trivs superbra :D Det var lite om det, och ikväll ska jag, Mikaela och Sara ha myskväll vilket ska bli jättemys.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0