About yesterday

Hej hej!
En trött tjej här idag men mycket ont i min visdomstand som har fått för sig att ännu en gång ge mig värk.. Tänkte berätta om gårdagen då jag och Mikaela åkte hem till Sara för att spendera kvällen där med ostbricka och vin. Blev verkligen en supermysig kväll med skratt och massa gott. Hade dock svårt att somna även denna natten, och vet inte riktigt vad det beror på. Kanske stress? eller så är det något helt annat. Vaknade upp med ont i magen och tröttare än vanligt. Får vila upp mig ordentligt idag om jag ska orka med utgång ikväll vilket är prio 1 på min lista. Har tvättat lite även idag och kollat serier och just nu sitter jag med en kopp kaffe och gottar mig med lite mörk choklad. Hoppas på att värken från tanden försvinner och att jag blir lite piggare.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0