Vårväder

Hejsan alla solstrålar!
Tentan igår kändes faktiskt helt okej och jag hoppas verkligen jag sätter den nu. När jag hade skrivit klart den var det snabbt hem, äta och fixa sig för att sedan dra vidare på förfest. Blev en kanonkul förfest innan vi sedan drog vidare ut och träffade massor av underbara personer. Idag mår man som man förtjänar verkligen.. Har en ordentlig huvudvärk som lånngsamt börjar släppa men som jag haft hela morgonen. Bakade scones till frukost vilket var supergott. Tog en dusch efteråt och fick målat naglarna samt haft ansiktsmask på mig. Just nu sitter jag ute på balkongen med en filt kring mig och varma tofflor och känner hur solen bränner i ansiktet. Är det äntligen vår nu tro?! :D Jag blir verkligen så överlycklig när det är sol och fint väder, helt sjukt hur humöret kan påverkas. Sitter med datorn i knät och kikar på utemöbler till min balkong samtidigigt som jag lyssnar på musik. Ska strax gå in och börja fixa mig i ordning för att åka in och äta middag med några vänner i stan. Finns ett amerikanskinspirerande hamburgerställe som serverar supergoda hamburgare så det blir tanken att äta där. Perekt bakismat hehe. Ikväll ska vi vara ett tjejgäng hemma hos Sara och titta på melodifestivalen och ha det supermys.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0