To my best friend in USA

Tänkte faktiskt tillägna ett blogginlägg som inte handlar om mig nu faktiskt, utan snarare om min bästa vän Jessica som just nu befinner sig i USA och som jag inte träffat på länge nu. Denna personen är inte bara en vän för mig, hon är en lyckobringare, en bästis som du kan prata med allt om, ja nästan som en syster som alltid finns där men som inte bor i samma hus. Det spelar verkligen ingen roll var vi befinner oss, om vi så skulle bo på andra sidan jorden ifrån varandra så vet vi att vi trots det har varandra och att det inte skulle förstöra vår vänskap någonsin för när vi sedan träffas är inget oförändrat. Den här vackra tjejen har man inte tråkigt med en sekund, utan varje gång vi är med varandra är det minst ett skrattanfall som vi brister ut i. En riktigt galen, rolig och helt udnerbar person som alltid får mig att skratta på något sätt och som jag alltid har roligt med. Ibland krävs det inga ord från någon av oss när vi är tillsammans utan bara tanken på att få umgås och hänga med varandra gör en lycklig. Just nu när jag är nere i en sämre period och jag tänker på dig och alla våra roliga stunder vi har tillsammans får mig att sakna dig extra mycket! Vill bara att du kommer tillbaka till Sverige så vi kan vara tillsammans igen och umgås, för med dig är mitt hjärta helt min bästa vän. Du anar inte hur mycket jag längtar till sommaren nu när du kommer hem och jag ska tillbringa så mycket tid jag kan med dig så det kan du förbereda dig på. Eftersom jag vet att du läser min blogg vill jag att du ska få se detta och att ni andra alla som läser den ska veta vilken fantastisk person jag har som bästa vän. Nu är det inte många månader kvar tills vi ses och jag längtar så! Till världens bästa!
 
Puss //Emma









Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är ju bara bäst!! Detta var det finaste på länge❤ finns det någon bättre vän än Dig? Nej jag tror inte det. Världens bästa vän!! Du lyser upp mina dagar❤ jag saknar dig så sjukt mycket och längtar såå tills vi ses igen! Finns ingen jag känner mig mer bekväm med än dig. Min fina emmis. Älskar dig bästis❤

Svar: ❤️❤️❤️
Emma

2016-02-24 @ 14:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0