Tentadrömmar

God morgon!
Man inser att man har tentaångest när man till och med drömmer om plugget på nätterna och hur man ska räkna ut de olika skattekostnaderna, boklsutsdopositioner osv. Ser ut att bli en fin dag idag vilket känns skönt, behöver all energi jag kan få just nu. Har tagit en dusch nu på morgonen och sitter nu med en kopp kaffe och ska börja plugga är tanken, men tänkte skriva ett litet inlägg här nu först. Då jag ligger i en svacka just nu med kosten och träningen då det inte finns mycket jag kan göra då mitt knä är dåligt hade jag behövt lite inspiration från er. Kommentere gärna lite fitnessbloggar, motivationsord, eller andra sätt till att göra en motiverad att ta tag i hälsan. Idag har vi föreläsning mellan 10 och 13 och efter det är det bara plugg som gäller! 2 dagar kvar tills tentan, nu kör vi!
 
Puss //Emma


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0