Taco-onsdag

Äntligen hemkommen från en sen föreläsning som varade började 13:00 och varade ca 2,5 timme. Innan dess var jag på gymmet och köttade i ca 1 timme. Testade att springa på bandet med mitt knäskydd på och det visade sig vara riktigt bra då jag körde stegrande intervaller under 8 km. Blev därefter någon armövning och ryggövning samt mage innan jag begav mig till skolan. Just nu sitter jag och äter lite tacos, mums! Ska sen börja plugga igen, har så mycket jag ska hinna lära mig nu så blir tokig. Känner mig väldigt stressad över att det är så mycket med mikroekonomin samtidigt som jag ska repetera externen som jag har glömt så mycket av. Bara att ta sig i kragen och kämpa. 
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0