Förbereder mig för tenta

God morgon! Blev aldrig att jag skrev nått inlägg igår märkte jag nu. I alla fall så började dagen med att jag pluggade på universitetet innan jag sedan gick till gymmet och körde lite överkropp. På kvällen kom Amanda över till mig och vi hade det supermysigt. Satt egentligen bara och pratade, men sånna kvällar kan vara så bra verkligen! Blev så sent till slut att hon även sov hos mig. Så vi åt lite frulle imorse och nu när hon sedan gick hem bestämde jag mig för att gå till gymmet och rensa tankarna lite. Skriver min första eftermiddagstenta idag som börjar vid 14:00 så fokuserar just nu på lite träning istället för att gå runt och vara nervös. Vill även tillägna denna dag åt min mamma som fyller år, hoppas du får en superfin dag mamma!

Puss //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0