Ett trasigt knä

Hejsan!
Idag ringde klockan 6:40 eftersom jag hade tvättid vid 7 på morgonen. Har hunnit tvätta 6 maskiner tvätt idag. Låter sjukt mycket men tvättade alla träningskläder, sängkläder och vanliga kläder så det blir en del ändå. Är så otroligt skitit i min lägenhet så just nu låter jag min robotdammsugare dammsuga hela lägenheten här medan jag sitter och skriver. Nackdelen med den dammsugaren är ju att det tar sjukt lång tid för den att dammsuga överallt och framförallt att den inte kommer åt i hörn och liknande. Måste skaffa mig en vanlig dammsugare också så man har alternativ beroende på hur mycket man behöver dammsuga. Hade egentligen behövt sitta och plugga nu hela morgonen eftersom jag har tenta på fredag men får komma igång med det en stund snart och sedan får jag sitta hela kvällen. Har sen föreläsning idag vilket jag tycker suger.. Börjar 13:15 och håller på fram till 16:00.. Smällar man får ta!
 
Helgen har förresten varit både bra och dålig skulle jag säga. I fredags var jag på födelsedagsmiddag för 2 tjejer här och vi hade verkligen skitkul och kvällen var jättelyckad. I lördags när jag vaknade upp var det desto mindre bra då jag var extremt bakis och åt inprincip bara onyttigt hela dagen.. Igår (söndag) började dagen med fotboll vid 10:00. Har blivit mycket sämre med tekniken och det gick även utför med knät. Fick jätteont och var tvungen att gå av tidigare tyvärr. Sedan blev det plugg hela dagen innan jag gick hemåt och åt samt fortsatte plugga. Var även onyttig igår och bakade chokladbollar.. SKÄRPNING EMMA!
 
Nu är det som sagt måndag igen och det är verkligen dags att ta tag i kosten. Nackdel med den här veckan är att det är tentaplugg varje dag från och med nu vilket innebär egentligen bara att jag kommer sitta ner. Dessutom är mitt knä svullet idag och gör jätteont och jag kan faktiskt knappt gå på det. Kan varken böja eller sträcka ut det rakt utan att det gör ont :( Skrev ett mejl till min ortoped nyss och hoppas att hon kan svara. Är ju bara 1 år sen nu som jag opererade mig och har verkligen ingen lust till att göra det igen, men vi får se vad hon säger. Blir i alla fall ingen löpning eller spinning den här veckan, måste se till att vila knät. Det här inlägget blev väldigt långt nu, men jag önskar er en trevlig dag!
 
Puss //Emma 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0