Karlstad

Hej hej!
Blev mycket att packa upp igår då jag inprincip hade ett helt flyttlass med mig upp till Karlstad nu. På kvällen tog sedan jag, pappa och min bror bussen in till centrum för att äta lite middag. Satte oss på pinchos vilket var supermysigt! Idag fick jag skjuts in till gymmet av pappa då de samtidigt skulle åka hemåt. Blev ett superbra cardiopass där 40 min bestod av trappan och 20 min på curvebandet. Avslutade med lite mage innan jag duschade. Gick sedan in mot stan för att möta upp Elinor för lite presenthandling till Emmis som fyllt år. På vägen möter jag 3 kurskompisar som jag inte sett på hela sommaren, jättekul att träffa alla igen. Sedan blev det en sväng om Emmis så jag fick träffat henne och pratat lite. Nu sitter jag på bussen hem och ska fixa mig inför födelsedagsfirande ikväll. Ska bli såå roligt!! :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0