Göteborg med Mami

Hejsan, eller snarare godkväll!
Idag möttes jag och Mami upp i Göteborg för att ha en heldag på stan tillsammans. Blev bland annat shopping och fika på le pain. Hittade mig en ursnygg Michael Kors väska som jag bara var tvungen att köpa. Sedan tog mamma med mig till Gothia Towers och så åkte vi längst upp till våning 23 och åt en supergod räksmörgås och ett glas vitt samtidigt som vi hade utsikt över hela Göteborg. Rekommenderar verkligen att ni ska gå dit om ni gillar räkor. Efteråt beställde vi även in en kopp kaffe och varsin pralin (åt inte alla som låg på fatet). 17:30 satt vi inne i biosalongen och tittade på den nya tarzan-filmen. Vi båda tyckte den var riktigt bra faktiskt. Efter en lång dag på stan tog vi sedan bussen hem och satte oss sedan framför tvn en stund nät vi kom hem. En supermysig dag verkligen!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0