Tentaperioden har börjat

God morgon!
Har varit en hel del festande för mig den senaste tiden men nu är det absolut nej till det eftersom vi är mitt upp i tentaperiod. Den 28 april skriver vi makroekonomi-tenta och för min del är det bibblan varje dag som gäller nu fram till dess. Vill verkkligen sätta den här tentan första gången vilket hade känts så otroligt skönt. Samtidigt är det hög tid att lägga ner fokus på kosten nu då jag och Erika åker till Rhodos nu i maj, vem vill känna sig som en flodhäst då?! Solen skiner äntligen idag vilket jag hoppas ger mig extra pluggenergi :D Har precis ätit en havregrynsfrulle så är sjukt mätt nu och hög tid att börja packa ihop sina saker och röra sig mot skolan bibliotek.
 
Puss //Emma
Bild från gårdagen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0