Matförgiftning

God morgon!
Igår åkte jag hem från Emma på dagen för jag började få ont i magen vilket jag trodde bara va magkatarr. Det visade sig att när jag väl kom hem så blev det ännu värre och jag började dessutom att må rikitgt illa. Vilket resulterade till att jag var matförgiftad.. Kräktes ett par gånger, blek i ansiktet och var hur trött som helst. Som tur har jag världens finaste kompis som kom över med lite rostat bröd, coca cola, soppa, choklad och kex. När jag fick ätit lite där på kvällen mådde jag genast bättre och har desutom mått bra hela natten. Nu håller jag på att göra frukost och sen är det bara plugg och städning som gäller för min del.
 
Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0