Löpning i morgonsolen

God morgon!
Idag ringde klockan 6:15 och då bestämde jag mig faktiskt för att gå ut och springa när jag märkte att det var strålande sol ute. Hade även på min pulsklocka idag vilket visar sig att rundan jag trodde va 7,5 km egentligen bara var 6 km men är i alla fall nöjd med det ändå. Jag märker verkligen hur mycket sämre kondition jag har nu gentemot när jag låg på topp, men det är bara att kämpa på så jag snart är på samma nivå igen. Dock svårt med ett knä som inte är 100% bra så därför blir det att komma igång lite försiktigt. Avslutade med lite planka när jag kom hem innan jag rakade benen och klev in i duschen. Nu sitter jag och äter bananpannkaka och dricker kaffe till frukost, supergott! Dagens planer just nu är att jag får sol-/pluggbesök redan vid 11 och sedan ta dagen som den kommer, vilket bl.a innebär sooool! Nu ska jag komma igång och plugga ordentligt innan jag får besök. 
 
Puss //Emma



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0